Rękojmia na usługę naprawy dachu
Pytanie z dnia 08 października 2019
Zleciłam firmie remontowo-budowlanej wykonanie prac termoizolacyjnych dachu oraz budynku domu jednorodzinnego. Problem nastąpił w sytuacji poplanienia polbruku w kilku miejscach znacznie olejem, tynkiem itp. Firma nie dokonała skutecznego oczyszczenia polbruku. Ja nadmieniam, że w pkt. Umowy zawartej z firmą zawarty jest pkt.
"Wykonawcaca ponosi od dnia przejęcia terenu budowy do dnia odbioru przedmiotu umowy odpowiedzialność za szkody wynikała na tym terenie. Ze względu na opady deszczu utrudnione było stwierdzenie czy wszystkie zabrudzenia zostały usunięte uwaga została zgłoszona ustnie podczas regulowania opłat za wystawione faktury ponadto firma udziela rękojmi na okres 3 lat. Kontaktowałam się z Rzecznikiem Praw Konsumenta jakie kroki powinnam w tym momencie podjąć. Będę wdzięczna za odpowiedź.
Dominika Gąsior Radca prawny (Od 2017)
Kancelaria Radcy Prawnego Dominika Gąsior
Garncarska 9, 61-817 Poznań
Witam, do pełnej analizy potrzebowałabym umowy z wykonawcą. Jednakże warto zacząć od udokumentowania szkód (fotografie, opinia biegłego itd.) i od formalnego wezwania wykonawcy do naprawy. Pozdrawiam, Dominika Gąsior radca prawny tel. 881 700 359 kancelarianabudowie.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Piotr Stosio Radca prawny (Od 2018)
Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Stosio
Aleja Prymasa Tysiąclecia 145/149 lok. 95, 01-424 Warszawa
Dzień dobry. Czy prace zostały zakończone? Czy istnieje możliwość przesłania skanu umowy? Pozdrawiam, Piotr Stosio. biuro@ssk-legal.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.