rękojmia,reklamacja
Pytanie z dnia 04 czerwca 2019
Witam, 25.05.2018 otrzymałem telefon w ramach umowy z Play -abonament. Po niecałym roku na ekranie pojawiła się plama każdego dnia robiła się coraz większa. Poszedłem do znajomego, który zajmuje się takimi naprawami. Poradził skontaktować się z producentem, bo jest to usterka na którą ja nie miałem wpływu. Serwis producenta odmówił pomocy, ponieważ w karcie gwarancyjnej napisane jest, że na ekran gwarancji jest 1 rok. Niestety usterkę zgłosiłem (rękojmia) tydzień "po 1 roku" (wada była od dłuższego czasu). Jedyne rozwiązanie jakie widzą to zwrot telefonu i pieniędzy, ale Play się na to nie godzi. Co mogę zrobić?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.