rękojmia,reklamacja

Pytanie z dnia 04 czerwca 2019

Witam, 25.05.2018 otrzymałem telefon w ramach umowy z Play -abonament. Po niecałym roku na ekranie pojawiła się plama każdego dnia robiła się coraz większa. Poszedłem do znajomego, który zajmuje się takimi naprawami. Poradził skontaktować się z producentem, bo jest to usterka na którą ja nie miałem wpływu. Serwis producenta odmówił pomocy, ponieważ w karcie gwarancyjnej napisane jest, że na ekran gwarancji jest 1 rok. Niestety usterkę zgłosiłem (rękojmia) tydzień "po 1 roku" (wada była od dłuższego czasu). Jedyne rozwiązanie jakie widzą to zwrot telefonu i pieniędzy, ale Play się na to nie godzi. Co mogę zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.