Rekompensata za pozostawienie rzeczy w salonie fryzjerskim.

Pytanie z dnia 27 lutego 2021

Dzień dobry
Prowadzę zakład fryzjerski, klienta była na wizycie 2 lutego a dopiero 27 lutego zgłosiła fakt zaplamienia dresu przez jednego fryzjera i żąda rekompensaty. Jak rozwiązać ten problem

Sz.Pani Radzę osiągnąć porozumienie w tej sprawie, myślę, że kwota czyszczenia dresu nie będzie wygórowana a jej zapłata nie sprowokuje np.negatywnych opinii o zakładzie. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 marca 2021 11:08 Zmodyfikowano dnia: 1 marca 2021 11:08 Obejrzało: 191 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, Najlepiej całą sprawę potraktować spokojnie oraz poprosić o przedstawienie dowodów - aczkolwiek wydaje mi się, że cała sprawa jest jedynie wydumana. Następnie najlepiej skonsultować powyższe z adwokatem celem uniknięcia niepotrzebnych spięć z klientem. adw. Paweł Mehl

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 marca 2021 19:08 Zmodyfikowano dnia: 7 marca 2021 19:08 Obejrzało: 181 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.