Rekompensata za pozostawienie rzeczy w salonie fryzjerskim.
Pytanie z dnia 27 lutego 2021
Dzień dobry
Prowadzę zakład fryzjerski, klienta była na wizycie 2 lutego a dopiero 27 lutego zgłosiła fakt zaplamienia dresu przez jednego fryzjera i żąda rekompensaty. Jak rozwiązać ten problem
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Radzę osiągnąć porozumienie w tej sprawie, myślę, że kwota czyszczenia dresu nie będzie wygórowana a jej zapłata nie sprowokuje np.negatywnych opinii o zakładzie. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Szanowna Pani, Najlepiej całą sprawę potraktować spokojnie oraz poprosić o przedstawienie dowodów - aczkolwiek wydaje mi się, że cała sprawa jest jedynie wydumana. Następnie najlepiej skonsultować powyższe z adwokatem celem uniknięcia niepotrzebnych spięć z klientem. adw. Paweł Mehl
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.