Rezerwacja stolika w restauracji
Pytanie z dnia 22 sierpnia 2019
Dzień dobry,
Zarezerwowałam stolik w restauracji z koniecznością wcześniejsze opłacenia rezerwacji. Międzyczasie anulowałam rezerwację zgodnie z regulaminem restauracji. Do dziś nie zostały zwrócone mi pieniądze. Anulacja nastąpiła 11.07. z ponad 2 tyg wyprzedzeniem. Dzwoniłam do restauracji, ale ze względu na to, że system rezerwacji jest obsługiwany przez firmę zewnętrzną Pani Manager nie może mi w tej sprawie pomóc jak tylko zgłaszać to do firmy zajmującej się rezerwacjami. Firma ta jak widać ignoruje jej zgłoszenia. Co mogę zrobić w tej sprawie? Gdzie zgłosić, by skuteczne zmobilizować tę firmę do zwrócenia mi kosztów anulowanej rezerwacji? Mija już prawie 6 tyg od momentu anulacji i ponad miesiąc od zgłoszenia zaistniałej sytuacji.
W przedstawionej przez Panią sytuacji zacząłbym od wystosowania wezwania do zapłaty. Najlepiej je skierować do obydwu podmiotów. Z doświadczenia wiem, iż często w takich sytuacjach odnoszą skutek wezwania sporządzone przez prawników. Dla nieuczciwego kontrahenta będzie to sygnał, iż traktuje Pani sprawę serio. Udzielenie dokładniejszej odpowiedzi wymagałoby lepszego zapoznania się ze sprawą.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.