RODO

Pytanie z dnia 18 października 2019

Witam
Klient wystosował do nas pismo e-mailem, wymagając byśmy na jego adres domowy wysłali odpowiedzi dotyczące jego pytań o RODO w naszej firmie ( chodzi o jego dane , jak są przetwarzane, jakie dane posiadamy, komu je udostępniliśy itd). Pytanie - czy musimy robić to listem tak jak sobie zażyczył, czy wystarczy odpowiedź e-mail.

Ja bym proponowała wysłać listem poleconym. W zasadzie to zależy co Klient napisał, a ciężko mi ocenić, bez wglądu w treść.

Odpowiedź nr 1 z dnia 21 października 2019 10:00 Zmodyfikowano dnia: 21 października 2019 10:00 Obejrzało: 357 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Tak. Powinniście Państwo wysłał odpowiedź w formie, w której zażądano. RODO wskazuje, że jeśli prośba/żądanie jest zgłoszone mailowo, to odpowiedź także powinna pójść w tej formie, chyba że osoba ta wskazała inną formę do kontaktu. Pozdrawiam, Kinga Konopelko radca prawny www.kingakonopelko.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 31 października 2019 14:02 Zmodyfikowano dnia: 31 października 2019 14:02 Obejrzało: 334 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.