RODO,weryfikacja klienta
Pytanie z dnia 01 grudnia 2018
Pracuję w call center. Przed udzieleniem informacji klientom wymagana jest oczywiście weryfikacja poprzez datę urodzenia/adres - normalna rzecz. Ostatnio jednak miałam rozmowę, w trakcie której klient powołał się na RODO, a dokładnie na fakt, że jeżeli potwierdzi swoją tożsamość zwykłym stwierdzeniem ,,tak, X przy telefonie" a mamy numer telefonu, pod którym wcześniej był z nim kontakt ( pod tym numerem miała też miejsce ta rozmowa) to on nie musi podawać daty urodzenia. Ja za to muszę udzielić szczegółów, a jeżeli tego nie zrobię to on może zgłosić sprawę do GIODO. Rozległy opis ale rzecz w tym czy ma rację? Czy numer telefonu i zwykłe słowne ,,tak" ze strony klienta może być uznane za weryfikację?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.