Pytanie z dnia 16 listopada 2018

Rok temu, w wyniku przepięcia, zniszczony został sprzęt AGD w zajmowanym przeze mnie mieszkaniu TBS. Przepięcie było wynikiem wadliwie wykonanej instalacji, co stwierdziła ekipa wysłana przez TBS. Czy mogę się domagać zadośćuczynienia od TBS za potencjalne narażenie na utratę zdrowia lub życia oraz straty materialne (uszkodzeniu uległa m.in lodówka) w sytuacji, jeśli sprzęt AGD był ubezpieczony i otrzymaliśmy wypłatę ubezpieczenia? Wysyłane pisma do TBS pozostały bez odpowiedzi.

Sprawa wymaga analizy.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 listopada 2018 20:17 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2018 20:17 Obejrzało: 296 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.