Rozliczenie z przewoźnikiem.
Pytanie z dnia 13 stycznia 2020
zamówiłam przewóz busem do Holandii na dzien 12.01.2020niestety w dniu wyjazdu dopadła mnie grypa goraczka prawie 40 stopni chciałam poinformować przewoźnika niestety o 1 w nocy infolinia byla nieczynna . rano gdy kierowca zadzwonil że bedzie za kilka minut poinformowalam go o zaistnialej sytuacji i przeprosilam. na dzien nastepny dostałam telefon z buira przewoznika ze muszę przedstawić zaświadczenie że byłam na sor lub u lekarza bym mogła nadal korzystać z ich usług i być może wtedy uniknę płacenie podwójnie za bilet. CZy przeowźnik ma prawo oczekiwać ode mnie takiego zaświadczenia i straszyć podwójna opłata za bilet?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.