Rozwiązanie umowy i zwrot zaliczki na zamówienie nowegoauta.

Pytanie z dnia 16 lipca 2020

Witam złożyłem zamówienie na nowy samachód , wstępny termin odbioru miał byc w czerwcu niestety juz drugi raz jest przesuwany termin. Wpłaciłem zaliczke 10% wartości. W zamówieniu jest napisane że o ostatecznym termine odbioru zostane powiadomionu listem poleconym przed upływem wstępnego terminu odbioru.A jeśli nie zostane powiadomiony termin wstępny stanie się terminem ostatecznym. Zostałem o nowym terminie powiadomiony e-mailowo . Moje pytanie czy w takim układzie mogę żadać zwrotu zaliczki i rozwiązać umowę ?

Dzień dobry, dla udzielenia rzetelnej porady niezbędna jest analiza całej umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 17 lipca 2020 22:48 Zmodyfikowano dnia: 17 lipca 2020 22:48 Obejrzało: 263 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.