Rozwiązanie umowy kupna

Pytanie z dnia 28 lipca 2020

W przypadku trzeciej naprawy gwarancyjnej laptopa, (za pierwszym razem uszkodzony wentylator) (za drugim razem uszkodzony dysk, co wiązało się z utratą wszystkich danych na latopie) (Trzeci raz znów uszkodził się dysk oraz utrata wszelkich danych z laptopa) Mam prawo domagać się rozwiązania umowy kupna laptopa oraz ewentualnego odszkodowania za utracone dane?

Dzień dobry, to zależy od zapisów gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 lipca 2020 13:17 Zmodyfikowano dnia: 28 lipca 2020 13:17 Obejrzało: 133 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.