Rozwiązanie umowy kupna
Pytanie z dnia 28 lipca 2020
W przypadku trzeciej naprawy gwarancyjnej laptopa, (za pierwszym razem uszkodzony wentylator) (za drugim razem uszkodzony dysk, co wiązało się z utratą wszystkich danych na latopie) (Trzeci raz znów uszkodził się dysk oraz utrata wszelkich danych z laptopa) Mam prawo domagać się rozwiązania umowy kupna laptopa oraz ewentualnego odszkodowania za utracone dane?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, to zależy od zapisów gwarancji. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.