Rozwiązanie umowy na dostawę internetu.
Pytanie z dnia 16 maja 2023
Witam,
posiadam internet domowy bez limitu (z anteną zewnętrzną) w sieci T-mobile. Przez 30 dni w czasie których możliwe było rozwiązanie umowy internet działał wzorowo natomiast zaraz po tym czasie zaczęły się problemy. Wielokrotnie zgłaszałem problemy z rozłączaniem, ale odpowiadają w podobny sposób - "w Pana okolicy nie zarejestrowaliśmy żadnych awarii ani prac planowanych. Usługa działa i jest skonfigurowana prawidłowo.".
Prosiłem o polubowne rozwiązanie umowy, ale się nie zgodzili. Jednocześnie nie chcą wysłać technika (nawet na mój koszt) i nie obchodzi ich, że wysyłałem wyeksportowany plik pdf z programu do monitorowania połączenia sieciowego, który potwierdza kilkutysięczną liczbę rozłączeń. Czy mogę ich jakoś zmusić jakimś pismem do podjęcia działania? Czy droga sądowa ma sens?
Wojciech Nowak Adwokat (Od 2019)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Wojciech Nowak
Mickiewicza 23/4, 43-300 Bielsko-Biała
Dzień dobry, A jak skonstruowana jest umowa ? Jakie są podstawy jej wypowiedzenia ? Czy jest zastrzeżona kara umowna na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez operatora ?
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry, można rozważyć skierowanie pisma wysłanego do wiadomości UOKiK i UKE. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.