rozwiazanie umowy z operatorem komórkowym

Pytanie z dnia 26 marca 2019

od 2 tygodni mam bardzo duzy problem w zasadzie nie działa zasieg telefoniczny (komorka) w miejscu prowadzenia działalnosci z informacji od operatora wiem ze problem ten utrzyma sie napewno do konca czerwca 2019 roku co jest niemozliwe do przyjecia z mojej strony poniewaz nie mam kontaktu z klientami musze wychodzic na pole i szukac miejsca gdzie klient bedzie mial mozliwosc mnie uslyszec w zwiazku z tym jestem zmuszona zerwac umowe z winy operatora i przeniesc nr do innego. Prosze o info czy w zwiazu z zaistniala sytuacja moge wnioskowac o odszkodowanie gdyz sytuacja ta zmusza mnie do jezdzenia zalatwiania i podpisywania nowych umow a jestem u tego operatora chyba od ponad 20 lat

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.