rozwiazanie umowy z operatorem komórkowym
Pytanie z dnia 26 marca 2019
od 2 tygodni mam bardzo duzy problem w zasadzie nie działa zasieg telefoniczny (komorka) w miejscu prowadzenia działalnosci z informacji od operatora wiem ze problem ten utrzyma sie napewno do konca czerwca 2019 roku co jest niemozliwe do przyjecia z mojej strony poniewaz nie mam kontaktu z klientami musze wychodzic na pole i szukac miejsca gdzie klient bedzie mial mozliwosc mnie uslyszec w zwiazku z tym jestem zmuszona zerwac umowe z winy operatora i przeniesc nr do innego. Prosze o info czy w zwiazu z zaistniala sytuacja moge wnioskowac o odszkodowanie gdyz sytuacja ta zmusza mnie do jezdzenia zalatwiania i podpisywania nowych umow a jestem u tego operatora chyba od ponad 20 lat
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.