Rozwiązanie umowy z operatorem komórkowym.
Pytanie z dnia 24 czerwca 2021
Przedłużyłem umowę z Play z konsultantem przez telefon i zakupiłem w abonamencie telefon. Po ok. dwóch miesiącach okazało się ze warunki przedłużenia są faktycznie inne niż te przedstawione przez konsultanta Umowa zawarta była z wprowadzeniem mnie w błąd i tylko przypadkiem się o tym dowiedziałem gdy chciałem załatwić inną sprawę związaną z telefonami firmowymi. Po odsłuchaniu rozmowy Play uznało moją reklamację.
Nastąpiło rozwiązanie umowy i miałem zwrócić telefon, co też uczyniłem. Niestety po 2 miesiącach używania telefon miał już delikatnie pekniętą szybkę ale bez problemu z niego korzystałem. Teraz (po ponad roku) Play domaga się 560 za naprawę zwróconego sprzętu. Czy słusznie? Co gdybym się zorientował rok później? Czy miałbym płacić za nowy telefon bo ten byłby już zniszczony?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.