Rozwiazanie umowy z play

Pytanie z dnia 16 sierpnia 2019

Dzień Dobry , dnia 03.08.2019 roku składałem pismo do sieci Play odnośnie rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów kary umownej (siec komórkowa nie spełnia warunków umowy - nie świadczą usług prawidłowo tak jak powinno być , potwierdził mi rowniez to konsultant, któy informował mnie iż usługa faktycznie od dłuższego czasu nie działa prawidłowo) - konsultant po złożeniu pisma poinformował mnie iż zostanie sprawa rozwiązana w ciągu 10 dni od wpłynięcia pisma. Do dnia dzisiejszego 16.08 sprawa nie została załatwiona. Moje pytanie czy w zwiazku z tym mogę przenieść numer do innego operatora, który będzie świadczył usługi prawidłowo a jeżeli sieć wyżej wymieniona nałoży na mnie karę będę mógł pisać odwołanie od kary powołując się na czas oczekiwania jaki jest a jaki miał być by sprawa była rozwiązana ? nie będę płacił dłużej za coś co mi nie działa prawidłowo.. A faktury płacę im po 300 - 350 zł miesiecznie ..

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.