Rozwiązanie umowy zawartej na odległość.
Pytanie z dnia 23 kwietnia 2020
Zawarłem z kupującym umowę sprzedaży na odległość poprzez serwis internetowy jako osoba prywatna. W ten sam dzień nadałem przesyłkę do firmy kurierskiej oferującej usługi poprzez skrytki pocztowe. Nieumyślnie przesyłka została pozbawiona etykiety, przez co firma kurerska wydłuża termin realizacji dostawy do kupującego. Kupujuący zażadał zwrotu pieniędzy za zakupiony przedmiot. Czy istnieje podstawa prawna do tego, aby umowa kupna została rozwiązana czego skutkiem będzie zwrot pieniędzy?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli sprzedawca nie dostarczył towaru w umówionym terminie, kupujący może odstąpić od umowy u żądać zwrotu środków. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Dzień dobry umowa może zostać rozwiązana, jeśli w skutek opóźnienia towar stracił dla kupującego znaczenie W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.