Rozwiązanie umowy zawartej na odległość.

Pytanie z dnia 23 kwietnia 2020

Zawarłem z kupującym umowę sprzedaży na odległość poprzez serwis internetowy jako osoba prywatna. W ten sam dzień nadałem przesyłkę do firmy kurierskiej oferującej usługi poprzez skrytki pocztowe. Nieumyślnie przesyłka została pozbawiona etykiety, przez co firma kurerska wydłuża termin realizacji dostawy do kupującego. Kupujuący zażadał zwrotu pieniędzy za zakupiony przedmiot. Czy istnieje podstawa prawna do tego, aby umowa kupna została rozwiązana czego skutkiem będzie zwrot pieniędzy?

Dzień dobry, jeśli sprzedawca nie dostarczył towaru w umówionym terminie, kupujący może odstąpić od umowy u żądać zwrotu środków. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 kwietnia 2020 13:46 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2020 13:46 Obejrzało: 244 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry umowa może zostać rozwiązana, jeśli w skutek opóźnienia towar stracił dla kupującego znaczenie W razie wątpliwości oraz pytań zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 kwietnia 2020 19:17 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2020 19:17 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.