Pytanie z dnia 17 listopada 2017

Salon Play trzyma mój telefon w naprawie już od 32 dni , nie zostałem poinformowany o żadnym przedłużeniu naprawy jak i nie sa w stanie powiedzieć mi kiedy zostanie oddany . Obsługa odsyła mnie do sądu konsumenta

Dzień dobry, a jakie ma Pan pytanie ? Czy oddał Pan telefon do naprawy w ramach gwarancji czy rękojmi ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 listopada 2017 18:17 Zmodyfikowano dnia: 19 listopada 2017 18:17 Obejrzało: 344 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.