Pytanie z dnia 04 września 2018
Samochód ciężarowy został oddany do warsztatu. W kabinie na widocznym miejscu wisiał kask ochronny. Pracownik wprowadzający pojazd na stanowisko naprawcze musiał doskonale go widzieć. Przy podnoszeniu kabiny kask spadł i uszkodził przednią szybę, którą należało wymienić. Czy w takim przypadku wykazania, w mojej ocenie, złej woli wystarczy, że właściciel zakładu uwalniając się od odpowiedzialności oświadczy, że za coś takiego nie ponoszą odpowiedzialności, bo przecież nie będą sprzątać w kabinach.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, jeśli do uszkodzenia szyby doszło z winy pracownika zakładu, to ten zakład będzie odpowiedzialny do jej naprawienia. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.