Pytanie z dnia 04 września 2018

Samochód ciężarowy został oddany do warsztatu. W kabinie na widocznym miejscu wisiał kask ochronny. Pracownik wprowadzający pojazd na stanowisko naprawcze musiał doskonale go widzieć. Przy podnoszeniu kabiny kask spadł i uszkodził przednią szybę, którą należało wymienić. Czy w takim przypadku wykazania, w mojej ocenie, złej woli wystarczy, że właściciel zakładu uwalniając się od odpowiedzialności oświadczy, że za coś takiego nie ponoszą odpowiedzialności, bo przecież nie będą sprzątać w kabinach.

Dzień dobry, jeśli do uszkodzenia szyby doszło z winy pracownika zakładu, to ten zakład będzie odpowiedzialny do jej naprawienia. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 września 2018 11:31 Zmodyfikowano dnia: 5 września 2018 11:31 Obejrzało: 202 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.