serwis producenta,RODO
Pytanie z dnia 19 lipca 2019
Czy Wysyłając urządzenie, do autoryzowanego serwisu producenta sprzętu AGD, powinienem otrzymać jakaś informację odnośnie przetwarzania moich danych w związku z RODO? Wypełnilem na stronie internetowej formularz, w którym podałem wszystkie swoje dane, ale nigdzie nie znalazłem informacji o RODO, jedynie warunki wykonania naprawy gwarancyjnej. Dodatkowo Pan w autoryzowanym serwisie w Poznaniu (który domniemam, jest ich głównym serwisem), miał dostęp do moich poprzednich zgłoszeń i danych, gdy reklamowałem coś w ich autoryzowanym serwisie w innym mieście. Czy dostępu do tych danych nie powinien mieć tylko serwis, w którym zgłaszałem chęć naprawy oraz administrator danych, czyli w tym przypadku, producent, który udziela autoryzacji, na naprawy gwarancyjne wybranym serwisom?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.