skarga na pracownika,przepisy RODO
Pytanie z dnia 08 kwietnia 2019
Witam
Jestem pracownikiem X był u mnie klient który podpisywał umowę. Stwierdził że został oszukany i sprawę skierował do siedziby firmy. Z informacji którą otrzymałam rozmowa była nagrywana. Klient opisuje to tak: "Oczywiście nauczony błędami przy podpisywaniu umowy w grudniu, rozmowę nagrałem i jeśli będzie potrzeba użyje jej przy dalszym postępowaniu i udowodnię jak klienci są oszukiwani." Proszę o pomoc czy klient mógł mnie nagrać jeśli mamy RODO? Czy mogę wytoczyć mu sprawę cywilną jakie są szanse na jej wygranie?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.