Pytanie z dnia 13 maja 2020
Sprawa dotyczy firmy Play, konkretnie cesja numeru czyli odłączenie numeru od umowy właściela firmy,w której jestem pracownikiem. W wyniku błędu konsultantki oprócz cesji została mi podstawiona nowa umowa,o której nie miałam jako klient wiedzy oraz informacji.
Na umowie cesji numeru nie ma konkretnej informacji o umowie z operatorem na dwa lata i abonamencie w wysokości 190 zł. Dodam, że umowa, którą mi przypisano do cesji nie jest ta sama umową, którą posiada mój pracodawca. To zupełnie różne umowy, mimo,że kwota abonamentu jest podobna. Umowa ,którą mi przypisano jest pakietem dla firm, a ja nie posiadam firmy. Złożyłam reklamację w salonie, aby cofnięto w takim razie cesję i była odmowa.Wysłałam dwa odwołania w tej sprawie do głównej siedziby Play i również dostałam odmowę współpracy.
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Dzień dobry, proszę złożyć skargę na operatora do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z prośbą o interwencję w sprawie. Pozdrawiam serdecznie, adwokat Kamil Wasilewski
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Można spróbować porozumieć się przez rzecznika konsumenta
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.