Pytanie z dnia 13 maja 2020

Sprawa dotyczy firmy Play, konkretnie cesja numeru czyli odłączenie numeru od umowy właściela firmy,w której jestem pracownikiem. W wyniku błędu konsultantki oprócz cesji została mi podstawiona nowa umowa,o której nie miałam jako klient wiedzy oraz informacji.
Na umowie cesji numeru nie ma konkretnej informacji o umowie z operatorem na dwa lata i abonamencie w wysokości 190 zł. Dodam, że umowa, którą mi przypisano do cesji nie jest ta sama umową, którą posiada mój pracodawca. To zupełnie różne umowy, mimo,że kwota abonamentu jest podobna. Umowa ,którą mi przypisano jest pakietem dla firm, a ja nie posiadam firmy. Złożyłam reklamację w salonie, aby cofnięto w takim razie cesję i była odmowa.Wysłałam dwa odwołania w tej sprawie do głównej siedziby Play i również dostałam odmowę współpracy.

Dzień dobry, proszę złożyć skargę na operatora do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z prośbą o interwencję w sprawie. Pozdrawiam serdecznie, adwokat Kamil Wasilewski

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 maja 2020 13:31 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2020 13:31 Obejrzało: 162 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Można spróbować porozumieć się przez rzecznika konsumenta

Odpowiedź nr 2 z dnia 14 maja 2020 22:16 Zmodyfikowano dnia: 14 maja 2020 22:16 Obejrzało: 158 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.