Pytanie z dnia 07 października 2020

Sprawa dotyczy naprawy polowej koparki. Klient nalegał na przyjazdy do znacznie oddalonej lokalizacji. Niestety weryfikacja przeciągnęła się i zakończyła wnioskiem o konieczności wymiany drogiego podzespołu i to w warunkach warsztatowych. Klient nie chce zapłacić, używając argumentu, że maszyna wciąż jest niesprawna. Poniosłem już znaczne koszty ze wzgledu na dużą odległość od miejsca postoju maszyny (paliwo i opłaty autostradowe). Czy istnieje możliwość wyegzekwowania płatności choćby za dojazdy? Lub czy można uznać usługę za czesciowo wykonaną ze względu na zakończenie etapu weryfikacji? Umowa nie była spisana, posiadam jednakże rachunki, SMS-y i rozmowy mailowe potwierdzajace wykonywanie usługi.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.