Pytanie z dnia 07 lutego 2018
Sprawa tyczy się pewnego banku. Otóż bank, pewnego dnia zablokował mi płatności kartą bez uprzedzenia mailowego, pocztowego, telefonicznego czy sms, tłumacząc blokadę ''pracami modernizacyjnymi''. Informacja o tych pracach została podana, owszem, ale jedynie na stronie internetowej banku. Przez blokadę zostałem narażony na straty finansowe o wstydzie nie wspominając(byłem daleko od domu, nie miałem możliwości zapłacenia za bilet, paliwo, taxi, cokolwiek). Najadłem się wstydu w obecności potencjalnych klientów podczas gdy bezskutecznie chciałem uregulować rachunek. Chcę pozwać bank. Czy taki pozew ma szansę?
Kamil Wasilewski Adwokat (Od 2014)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Kamil Wasilewski
Grunwaldzka 517 C/29, 62-064 Poznań
Dzień dobry, w tego typu sprawach musi Pan wykazać bezprawne zablokowanie dostępu do konta przez bank i brak poinformowania Pana o tym. Pierwsze co to czy prace modernizacyjne nie mogły być przeprowadzone w nocy lub weekend jak ma to miejsce zazwyczaj. Po drugie należy sprawdzić w umowie z bankiem czy jest określony sposób informowania Pana o wstrzymaniu dostępu do konta. Jeżeli udałoby się udowodnić powyższe to można rozważyć skierowanie sprawy do sądu. Pozdrawiam, Kamil Wasilewski adwokat
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.