Pytanie z dnia 19 marca

Sprzedałam jako osoba prywatna ponton który był napompowany i rozpompowany w garażu, nie był używany na wodzie
Kupujący po 2 dniach od zakupu poinformował mnie ze ponton ma dziurę. W dniu zakupu kupujący nie chciał go pompować w celu sprawdzenia, pooglądałam i kupił . Ja wcześniej go nie sprawdzałam bo z tego co się dowiedziałam bym napompowany w garażu w celu sprawdzenia ile się go pompuje itp
Po zakupie kupujący wsadził ponton do bagażnika i 2 razy próbował zamykać bagażnik ale się nie domknął i nie mam pewności czy wtedy nie powstało uszkodzenie ani czy kupujący go nie uszkodził i chce teraz odemnie zwrotu pieniędzy
Zaproponowałam ze mogę 100 zł zwrócić w celu naprawy bo nie wiem czy uszkodzenie było czy go kupujący nie uszkodził
Należy się zwrot w takiej sytuacj?
Czy jaki kolwiek zwrot pieniędzy się należy?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.