Pytanie z dnia 30 maja 2017

Sprzedałam telefon przez internet z wadą WiFi i było to zaznaczone. Kupujący kupił telefon i po kilku dniach chce go zwrócić ponieważ bateria za szybko się rozładowuje. Czy mam obowiązek zwrócenia jemu pieniędzy ?

Dzień dobry, wada WiFi, a niesprawna bateria to zupełnie inne wady. Jeśli więc ogłoszenie było prawidłowo sformułowane, a nabywca został poinformowany o wadach, nie musi Pani uwzględniać reklamacji. Jeśli natomiast kupujący o wadzie nie wiedział, a bateria faktycznie jest wadliwa, reklamację musi Pani uwzględnić. Oczywiście w grę wejdą jeszcze inne rozwiązania, jeśli Pani jest przedsiębiorcą, a kupujący konsumentem. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 czerwca 2017 23:23 Zmodyfikowano dnia: 10 czerwca 2017 08:15 Obejrzało: 277 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.