Pytanie z dnia 30 maja 2017
Sprzedałam telefon przez internet z wadą WiFi i było to zaznaczone. Kupujący kupił telefon i po kilku dniach chce go zwrócić ponieważ bateria za szybko się rozładowuje. Czy mam obowiązek zwrócenia jemu pieniędzy ?
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, wada WiFi, a niesprawna bateria to zupełnie inne wady. Jeśli więc ogłoszenie było prawidłowo sformułowane, a nabywca został poinformowany o wadach, nie musi Pani uwzględniać reklamacji. Jeśli natomiast kupujący o wadzie nie wiedział, a bateria faktycznie jest wadliwa, reklamację musi Pani uwzględnić. Oczywiście w grę wejdą jeszcze inne rozwiązania, jeśli Pani jest przedsiębiorcą, a kupujący konsumentem. Pozdrawiam, Adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.