Pytanie z dnia 28 czerwca 2017
Sprzedałem telefon na allegro, po 6 dniach otrzymuje informacje, że telefon ma wadęw postaci teoretycznie uszkodzonego ekranu (wydobywa sięświatło spod szyby) używałem ten telefon około 6 miesięcy nic takiego nie miało miejsca, telefon jest jeszcze na gwarancji producenta, byłem jego drugim właścicielem, nie miał nigdy nic naprawiane nie był otwierany nawet.
Klien żadą zwrotu gotówki, z racji wadliwego sprzętu który w chwili wysyłki na pewno taki nie był. Dodam że jestem osobą prywatną. Nic nie zostało zatajone przed kupującym. Jak wybrnąć , z tej sytuacji w świetle prawa. Moim zdaniem kupujący szuka "dziury w całym".
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, czy sprzedał Pan telefon jako przedsiębiorca czy konsument ? Czy kupujący złożył oficjalną reklamację ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.