Pytanie z dnia 20 listopada 2017
Sprzedałem używaną konsolę. Kupujący odebrał ją osobiście i pokazałem mu, że jest w pełni sprawna. Po kilku dniach informuje mnie, że nie może z niej korzystać i chcę ją zwrócić. Co mi przysługuje i jak udowodnić, że to on zepsuł.
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, do roszczeń kupującego trzeba się ustosunkować. Jeśli przyczyna awarii nie tkwiła w rzeczy sprzedanej, to kupujący nie będzie miał podstaw do odstąpienia od umowy. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.