Pytanie z dnia 15 marca 2017

Sprzedałem używany przedmiot - wysyłkowo. Sprzedający był poinformowany o wadzie, miał wysłane zdjęcia. Teraz twierdzi, że brakuje elementu, nie mam pewności czy go po prostu nie wykręcił. Zapłacił 180 z przesyłką, chce zwrotu gotówki bez zwrotu przedmiotu. Straszy mnie sądem.

Dzień dobry, sprzedającym jest Pan, a druga strona kupującym. Po jakim czasie od dostawy kupujący zgłosił reklamację? W jaki sposób reklamacja została zgłoszona? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 15 marca 2017 09:30 Obejrzało: 211 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.