Pytanie z dnia 30 sierpnia 2018
sprzedaż internetowa, jestem sprzedawcą, kupujący otrzymał towar z widocznym uszkodzeniem kartonu i reklamuje do mnie, podpisał kurierowi odbiór bez zastrzezen. co w takiej sytuacji?
Marzena
Mateusz Kubica Adwokat (Od 2016)
Kancelaria adwokacka Mateusz Kubica
11 Listopada 60-62, pok. 311, 43-300 Bielsko-Biała
Szanowny Panie. Nie sposób odpowiedzieć bez znajomości treści reklamacji - jeżeli dotyczy ona widocznego uszkodzenia rzeczy na skutek transportu to może ona być niezasadna ale w konkretnej sytuacji (na przykład na skutek złego zapakowania albo wady tkwiącej w produkcie) reklamacja może być zasadna. Do udzielenia porady potrzeba byłoby konkretów.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.