Pytanie z dnia 30 sierpnia 2018

sprzedaż internetowa, jestem sprzedawcą, kupujący otrzymał towar z widocznym uszkodzeniem kartonu i reklamuje do mnie, podpisał kurierowi odbiór bez zastrzezen. co w takiej sytuacji?
Marzena

Szanowny Panie. Nie sposób odpowiedzieć bez znajomości treści reklamacji - jeżeli dotyczy ona widocznego uszkodzenia rzeczy na skutek transportu to może ona być niezasadna ale w konkretnej sytuacji (na przykład na skutek złego zapakowania albo wady tkwiącej w produkcie) reklamacja może być zasadna. Do udzielenia porady potrzeba byłoby konkretów.

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 sierpnia 2018 13:32 Zmodyfikowano dnia: 30 sierpnia 2018 13:32 Obejrzało: 317 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.