Pytanie z dnia 05 lutego 2018

Sprzedaż internetowa via OLX, nabywca osobiście odebrał produkt (DAC - sprzęt HIFI) podczas odbioru nie zgłaszał wad, po przyjeździe do domu i podłączeniu do swego systemu stwierdza wadę w produkcie w postaci słyszalnego przez niego 'buczenia', Przed sprzedażą buczenie nie występowało na moim sprzęcie. Nabywca odesłał do mnie towar kurierem, czy powinien paczkę odebrać? Czy może powinienem odebrać paczkę, sprawdzić sprzęt pod kątem zgłaszanej usterki i jeśli takowa nie występuje na moim sprzęcie reklamację uznać za bezzasadną?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.