Pytanie z dnia 05 lutego 2018
Sprzedaż internetowa via OLX, nabywca osobiście odebrał produkt (DAC - sprzęt HIFI) podczas odbioru nie zgłaszał wad, po przyjeździe do domu i podłączeniu do swego systemu stwierdza wadę w produkcie w postaci słyszalnego przez niego 'buczenia', Przed sprzedażą buczenie nie występowało na moim sprzęcie. Nabywca odesłał do mnie towar kurierem, czy powinien paczkę odebrać? Czy może powinienem odebrać paczkę, sprawdzić sprzęt pod kątem zgłaszanej usterki i jeśli takowa nie występuje na moim sprzęcie reklamację uznać za bezzasadną?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.