Sprzedaż jako osoba prywatna - czy musisz przyjąć zwrot.

Pytanie z dnia 14 stycznia 2020

Szanowni państwo, sprzedałam telefon z uszkodzonym wyświetlaczem poprzez portal internetowy jako osoba fizyczna. Wyraźnie poinformowałam o wadzie w opisie aukcji oraz na zdjęciach. Kupujący wybrał opcje wysyłki. Po kilku dniach odesłał telefon bez mojej zgody na zwrot, tłumacząc, że nie działa bateria. Rozpakowałam telefon, mam dowody w postaci zdjęciowej że bateria działa bez zarzutu. Widocznie kupujący rozmyślił się po otrzymaniu telefonu i wymyślił wadę, która nie istnieje. Od kilku tygodni straszy mnie windykacją i sądami. Proszę o informację, czy jako osoba prywatna mam obowiązek przyjęcia zwrotu (rękojmi)(telefon był sprzedany zgodnie ze stanem faktycznym, bez ukrytych wad) oraz czy muszę zwracać pieniądze/wysyłać telefon kolejny raz.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.