Sprzedaż kursów online
Pytanie z dnia 01 lutego 2021
Dzień dobry,
na swojej stronie online sprzedawałam kurs online. Była możliwość wyboru płatności nie w całości, a w 6 mniejszych płatnościach. W opisie produktu, jasno zostało zaznaczone, że jest 6 płatności oraz podane ich terminy. Niestety w mailach potwierdzających płatność, została wygenerowana informacja o 3 płatnościach, mimo że kupujący wybierając produkt wybierał 6 płatności. Teraz klientka nie chce zapłacić pozostałej kwoty, powołując się na maile o 3 płatnościach. Czy to oznacza, że kwota przepadła? Proszę o pomoc.
Tomasz Zabiełło Radca prawny (Od 2004)
Tomasz Zabiełlo Kancelaria Radcowska Sp.k.
Al.Niepodległości 235/237/71, 02-009 Warszawa
Witam. Jeśli opis produktu nie budzi wątpliwości, to klient powinien zapłacić 6 rat (np. zapisy w regulaminie). Nie jest tylko jasne, jaki charakter miała informacja o 3 płatnościach i skąd się wzięła, np. czy można by ją potraktować jako rabat. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Janusz Sawicki Adwokat (Od 1985)
Sawicki&Sawicki Adwokaci i Radcy Prawni SP
Jana Kasprowicza 20/3, 31-523 Kraków
Sz.Pani Jeżeli znana była klientce cena całego kursu to należy jej wytłumaczyć, iż zaszła oczywista omyłka i zażądać spłaty reszty kursu czy to w ratach czy całości. Sprawa do wygrania w sądzie. z poważaniem : adw Janusz Sawicki
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.