sprzedaż przez allegro,unieważnienie umowy,
Pytanie z dnia 16 marca 2019
Dzień dobry,
Sprzedałam poprzez allegro, jako osoba prywatna, 2 skrzynie na zabawki, zostały one wysłane do kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej. W wiadomości poinformowałam kupującego o wysyłce przesyłki oraz o konieczności jej otworzenia przy kurierze w celu sprawdzenia czy nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu, udzieliłam także informacji co należy zrobić jeżeli okazałoby się, że skrzynie są uszkodzone. Skrzynie kupujący odebrał 04.03.2019r., 13.03.2019r. wysłał mi wiadomość, że chce oddać lub wymienić na nowe obie skrzynie ponieważ są uszkodzone.Nie rozpakował ich przy kurierze więc nie jestem w stanie stwierdzić z czyjej winy powstały uszkodzenia. Czy powinnam zwrócić mu pieniądze? Wymienić skrzynie? Kto powinien ponieść koszty transportu? Proszę o radę.
Pozdrawiam
Ewelina G.
Artur Stachurski Radca prawny (Od 2014)
LT LAW Ciupka, Stachurski sp.k.
Gwiaździsta 71/10, 01-651 Warszawa
Za przesyłkę od chwili jej odbioru od nadawcy (od Pani) odpowiada przewoźnik (kurier). Nabywca powinien wpierw reklamować przesyłkę u przewoźnika, jako uszkodzoną.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.