Sprzedaż w systemie dropshipping na Allegro.pl
Pytanie z dnia 18 grudnia 2018
Dzień dobry,
rozpocząłem swoją działalność na Allegro w modelu dropshipping. Przytrafił mi się weekendowy wyjazd i nie kontrolowałem przez ten czas stanów magazynowych i nie aktualizowałem aukcji. Niestety klient kupił przedmiot, którego już nie było na stanie. Czego on może żądać? Jakie może mieć oczekiwania? Chce otrzymać 150% wartości produktu w ramach rekompensaty, bo inaczej "wyciągnie konsekwencje" i straszy prawnikami. Wydaje mi się, że na zwrocie pieniędzy i negatywnym komentarzu powinno się skończyć, ale wolę dopytać. Czy istnieją jakieś konsekwencje, do których może mnie pociągnąć?
Pozdrawiam
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.