Stanowisko i zakres obowiązków pracownika.
Pytanie z dnia 10 maja 2022
Czy pracodawca mógł zmienić tylko nazwę stanowiska pracy (obowiązki nadal te same) sekretarki medycznej na specjalistę do spraw obsługi klienta przez co pracownik traci dodatki dla pracowników medycznych i wydłuża się czas pracy do 8 godzin? A obsługiwanych pacjentów nazwać w nowej umowie klientami?
Maciej Podgórski Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Maciej Podgórski
L. Rydygiera 19/69, 30-695 Kraków
Dzień dobry, jest to manipulacja pracodawcy, która sprzeciwia się wielu przepisom prawa pracy, warto podjąć działania prawne przeciwko takim nieuczciwym posunięciom pracodawcy. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.