Stół na zamówienie
Pytanie z dnia 27 lipca 2021
Znajomy zrobił drewniany stół na zamówienie jako osoba prywatna (jedyne zamówienie jako próba). Po pół roku dostał od klientów wiadomość że stół pęka i sam zaproponował naprawę. Z ludźmi nie było już kontaktu. Po jakimś czasie znowu napisali i znowu zaproponował że to naprawi. Nie odpowiedzieli na wiadomość. Minęło kilka miesięcy i znowu się upominają. Czy mają prawo do zwrotu pieniędzy lub naprawy? Minął z rok. Kilka razy proponował że naprawi stół ale kontakt się urywał (z ich strony). Czy mają prawo czegoś żądać skoro on nie ma firmy tylko jeden raz zrobił taki stół?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.