Pytanie z dnia 03 lutego 2023
Szaniwni Państwo,
Moj problem dotyczy Ubezpieczyciela WAKAM w związku z zakupionym przeze mnie sprzętem oraz wykupionym na niego ubezpieczeniem.
Zakupiona przeze mnie pralko-suszarka - dokupione ubezpieczenie Komfort z Plusem dużego AGD.
Czyli 5 lat gwarancji.
Sprzęt zakupiony w sklepie stacjonarnym ..............
Z uwagi na awarie sprzętu dot. Drzwiczek, nie suszenia, oraz zwarcia sprzęt odebrał ode mnie Pan z serwisu i zawiózł na warsztat.
Nie otrzymałam sprzętu zastępczego (co obejmuje ubezpieczenie), nie otrzymałam również żadnej informacji, że naprawa potrwa dłużej.
Wydzwaniałam bezskutecznie do serwisu wiele razy odsyłana z tą samą informacją, że sprzęt jest nadal w naprawie.
Po miesiącu czasu bez pralki i suszarki zmuszona byłam zakupić nowy sprzęt, mam 3 dzieci i opiekuję się chorym tatą po udarze mózgu.
Pralka i suszarka jest dla mnie rzeczą niezbędna.
Po okresie półtora miesiąca (gdzie naprawa winna trwać 10 dni) serwis po złożonej przeze mnie reklamacji skontaktowal się w celu dowiezienia sprzętu.
Odmówiłam.
Zwyczajnie nie potrzebuję już tej pralko suszarki ponieważ kupiłam nową. Nie mam juz nawet miejsca żeby wstawić tą z serwisu.
Ponioslam ogromne straty i dodatkowe koszty związane z tą sytuacją, gdyż musiałam zaciągnąć pożyczkę, aby kupić nowy sprzęt.
Zwróciłam się zatem o zwrot środków za sprzęt który kupiłam, ponieważ naprawa trwała dwa miesiące, nie otrzymałam sprzętu zastępczego a także nikt z Ubezpieczalni ani serwisu nie skontaktował się ze mną aby udzielić jakichkolwiek informacji na temat naprawy.
Reklamacja rozpatrzona negatywnie.
Proszę o przychylność w mojej sprawie i rozpatrzenia skargi w trybie pilnym.
Załączam dokumentację.
Z wyrazami szacunku,
Andżelika
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.