Pytanie z dnia 13 marca 2018
Szanowni Państwo.
Około dwa tygodnie temu opłaciłem przesyłkę w firmie DHL express. Odbiorca paczki okazał się oszustem (paczka była adresowana do UK- oszust z Nigerii). W trakcie transportu pomiędzy krajami zgłosiłem na infolinii DHL wniosek o zatrzymanie paczki z tytułu: odbiorca oszustem. Zostałem zapewniony, że paczka nie zostanie dostarczona na 100% i, że nie muszę się martwić. Po kilku godzinach okazało się, że paczka została dostarczona a konsultant nie skontaktował się z kurierem w UK. Zostałem poinformowany, że email od sortowni w UK został odczytany przez pracowników za późno. Następnie ubiegałem się o odszkodowanie i zwrot wartości paczki (wartość deklarowana na etykiecie). Dostałem odpowiedź, że nie mogę się ubiegać o zwrot. Po mojej interwencji dostałem informację, że otrzymam jedynie odszkodowanie w wysokości 50zł. Koszt wysyłki 200zł a wartość paczki 2000zł. Czy w związku z tym mam szansę wygrać sprawę w sondzie?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.