Pytanie z dnia 24 lipca 2018

Szanowni Państwo,
pracuję na umowie zleceniu od 20 stycznia br. Dzisiaj dostałam do podpisania aneks do umowy dotyczący odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie - wcześniej nie było takich aneksów. Pracuję tutaj od otwarcia punktu, jednak były tu jeszcze 2 inne pracownice, jedna z nich zwolniła się w maju, druga w czerwcu, w tym momencie jestem tylko ja i jeszcze jedna dziewczyna zatrudniona od początku lipca. Inwentaryzacja nie była przeprowadzana po zwolnieniu się tamtych dziewczyn, a nie dam sobie ręki uciąć, że żadna z nich nie ukradła. W związku z tym: czy jeżeli na inwentaryzacji wyjdą braki, to będę musiała to pokryć pomimo, że nie wiadomo, czy nie wynikły one z winy poprzednich pracowników? Dodam, że sprzedajemy dosyć drogie kosmetyki i manko za jedną rzecz może być liczone w setkach.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.