Pytanie z dnia 13 lipca 2018
Taxi osobowe. Nabyłem w Selgrosie terminal płatniczy Sum up, przy czym okazało się podczas,prób użytkowania,że sprawia problemy techniczne. Podczas kontaktów z BOK Sum up, dostawałem szczątkowe informacje o terminalu, gdyż jakoby wszystko było w internecie, czego się nie doszukałem.Ostatecznie stwierdzono, że nie jest kompatybilny z telefonem, jak również wymaga Bluetooth 4,0, co nie było wyszczególnione na opakowaniu.Zgłosiłem reklamację do sprzedawcy w terminie do 30 dni z żądanie zwrotu gotówki.Odmówiono, gdyż terminal jest sprawny, mimo,że nie łączy się z moim telefonem. Czy przysługuje mi zwrot gotówki,ew. jakie kroki mam podjąć ? Pozdrawiam Janusz
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.