Termin a złożenie reklamacji.
Pytanie z dnia 22 października 2020
Zamówiłam lustro przez serwis Allegro. Przy odbiorze paczki, Pan kurier już na wstępie zaznaczył, że "coś jest nie tak z paczką", było słychać ewidentny szum stłuczonego szkła. Po spisaniu protokołu szkody, otrzymałam informację zwrotną firmy kurierskiej: "nie stwierdzono należytej staranności po stronie nadawcy w zabezpieczeniu (…)". Mam zamiar napisać reklamację do Nadawcy. Chciałam spytać w jakim czasie przysługuje mi prawo do złożenia reklamacji i czy w związku ze stanem przesyłki, nadawca ma obowiązek zwrócić całkowity koszt produktu?
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.