Termin a złożenie reklamacji.

Pytanie z dnia 22 października 2020

Zamówiłam lustro przez serwis Allegro. Przy odbiorze paczki, Pan kurier już na wstępie zaznaczył, że "coś jest nie tak z paczką", było słychać ewidentny szum stłuczonego szkła. Po spisaniu protokołu szkody, otrzymałam informację zwrotną firmy kurierskiej: "nie stwierdzono należytej staranności po stronie nadawcy w zabezpieczeniu (…)". Mam zamiar napisać reklamację do Nadawcy. Chciałam spytać w jakim czasie przysługuje mi prawo do złożenia reklamacji i czy w związku ze stanem przesyłki, nadawca ma obowiązek zwrócić całkowity koszt produktu?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.