Termin na rozpatrzenie reklamacji.

Pytanie z dnia 24 listopada 2019

Witam chciałem zapytać o termin reklamacji reklamacja została złożona 5 listopada a sprzęt dotarł 6 i do dziś 24 listopada nie mam żadnej wiadomości o postępie reklamacji dostałem 1 wiadomość na początku ze znajduje się w serwisie.Moje pytanie brzmi czy obowiązkiem nie jest 14 dni na rozpatrzenie czyy sprzęt ma wade?sklep to MediaExpert

Chodzi o art. 561 5 kc. Jeżeli sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta zgłoszonego w związku z wadą w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, przyjmuje się, że uznał żądanie. Należy jednak zastrzec, że wymaga to nie tyle zgłoszenia wady, ale wskazania konkretnej wady oraz konkretnego roszczenia (wymiana, naprawa, obniżenie ceny o określoną kwotę). Sama informacja o wadzie, bez sformułowania żądania, nie będzie wystarczająca.

Odpowiedź nr 1 z dnia 25 listopada 2019 19:06 Zmodyfikowano dnia: 25 listopada 2019 19:06 Obejrzało: 267 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.