Termin na rozpatrzenie reklamacji.
Pytanie z dnia 24 listopada 2019
Witam chciałem zapytać o termin reklamacji reklamacja została złożona 5 listopada a sprzęt dotarł 6 i do dziś 24 listopada nie mam żadnej wiadomości o postępie reklamacji dostałem 1 wiadomość na początku ze znajduje się w serwisie.Moje pytanie brzmi czy obowiązkiem nie jest 14 dni na rozpatrzenie czyy sprzęt ma wade?sklep to MediaExpert
Wojciech Dominiak Adwokat (Od 2013)
Adwokacka Spółka MSM Malczewski Stoczczak i Partnerzy
Bolesława Chrobrego 17/2, 64-100 Leszno
Chodzi o art. 561 5 kc. Jeżeli sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania konsumenta zgłoszonego w związku z wadą w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia, przyjmuje się, że uznał żądanie. Należy jednak zastrzec, że wymaga to nie tyle zgłoszenia wady, ale wskazania konkretnej wady oraz konkretnego roszczenia (wymiana, naprawa, obniżenie ceny o określoną kwotę). Sama informacja o wadzie, bez sformułowania żądania, nie będzie wystarczająca.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.