Termin na zwrot towaru.

Pytanie z dnia 11 maja 2022

Dzień dobry! Mam pytanie o prawo 14 dni na zwrot. Mówimy o sklep dropshippingowym pośredniczącym. Według śledzenia Poczty Polskiej klient otrzymał produkt 10 kwietnia, zgłasza się 1 maja, że dopiero odebrał produkt więc ma 14 dni na zwrot. Możliwe, że listonosz włożył do skrzynki produkt, ale jednak śledzenie mówi, że odebrane 10 kwietnia. Kto ma rację? Minęło 14 dni na zwrot produktu, czy jednak nie? Z góry dziękuję za odpowiedź!

Dzień dobry, szczerze mówiąc polegałabym na danych ze śledzenia przesyłek - to są obiektywne dane. Kupujący być może przyjmuje stanowisko korzystne dla siebie, ponieważ chce skorzystać z uprawnienia do zwrotu, z którego nie zdążyć wcześniej skorzystać. Jeśli kupujący nie zgadza się z tym, co jest w danych dotyczących śledzenia przesyłki, to może złożyć na poczcie reklamację. Nie opierałabym się wyłącznie na subiektywnych twierdzeniach kupującego. Adw. Elżbieta Walczak, www.walczaklegal.com, tel. 662 069 190

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 maja 2022 11:47 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2022 11:47 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. W mojej ocenie, jeżeli macie Państwo potwierdzenie odbioru produktu w dniu 10 kwietnia, to możecie Państwo nie uwzględnić zwrotu. Adresat paczki może złożyć reklamację w placówce pocztowej, z uwagi na wrzucenie paczki do skrzynki, jeżeli nie zgadza się z tą okolicznością i terminem doręczenia. Pozdrawiam, adwokat Anna Wróbel, wzadwokaci, telefon: 534 399 406.

Odpowiedź nr 2 z dnia 12 maja 2022 12:28 Zmodyfikowano dnia: 12 maja 2022 12:28 Obejrzało: 228 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.