Towar na gwarancji
Pytanie z dnia 23 grudnia 2020
Szanowni Państwo kupiłam drukarkę, działała poprawnie, zepsuła się, serwis wymienił zepsutą część w ramach gwarancji w międzyczasie kupiłam niwy komputer, który ma system do którego nie ma i możliwe nie będzie sterowników mogę drukować poprzez aplikacje w której drukowanie jest bardzo powolne można drukować jedynie określone typy plików przez co według mnie drukarka nie spełnia już swojej funkcji jest bezużyteczna uważam że mam prawo ją zwrócić a sklep w którym ją nabyłam twierdzi że nie nabyłam ją na firme ale wiem że mogę dokonać korekty w kpir i nie wiem za bardzo jak sobie z tą sytuacją poradzić
Bernadetta Parusińska- Ulewicz Adwokat (Od 2007)
Kancelaria Adwokacka Bernadetta Parusińska- Ulewicz
Gen. Z. Sadowskiego 8/40, 71-213 Szczecin
Dzień dobry, ale na jakiej podstawie miałaby Pani mieć prawo zwrócić sprawną drukarkę ? Z opisu nie wynika, aby drukarka nie była zgodna z umową, tylko że nie jest kompatybilna z nowym komputerem, który Pani kupiła. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634
Podziękowałeś prawnikowi
Michał Okoniewski Adwokat (Od 2016)
Kancelaria Adwokacka Michał Okoniewski
Królowej Jadwigi 25/1, 64-100 Leszno
Dzień dobry, nie do końca rozumiem Pani stanowisko. Przyczyną chęci zwrotu drukarki jest wymiana przez Panią komputera, bo drukarka na podstawie reklamacji została naprawiona, tak? Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.