Towar niezgodny z opisem.

Pytanie z dnia 28 grudnia 2021

Zakupiłam dywan na olx, miał być w stanie bardo dobrym, a otrzymałam dywan poplamiony, nie nadający się do użytkowania.
Sprzedająca początkowo zaakceptowała zwrot z przesyłką za pobraniem, jednak dopiero,.gdy dostanie pieniądze z pobrania. Po kilku dniach uznała,.że mogę jej wysłać, a ona po sprawdzeniu stanu dywanu, przeleje mi pieniądze na konto.
Co robić? Obawiam się, że mogę zostać bez dywanu i bez pieniędzy, już raz zostałam przez nią oszukana.

Dzień dobry. Sugeruję Pani skorzystanie z usług prawnika w zakresie prowadzenia korespondencji ze sprzedającą. Jeżeli sprzedająca dowie się, że reprezentuję Panią profesjonalny pełnomocnik, to szanse na to, że spróbuje Panią ponownie oszukać będą mniejsze. Pozdrawiam. Adw. Tomasz R. Weigt, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 grudnia 2021 10:02 Zmodyfikowano dnia: 29 grudnia 2021 10:02 Obejrzało: 409 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.