Towar niezgodny z opisem. Rękojmia.
Pytanie z dnia 26 czerwca 2023
Zgłosiłem niezgodność zakupionego przedmiotu z opisem na rękojmię (brak deklarowanej funkcjonalnosci oraz wada fabryczna) do sklepu. Zakup dokonany w zeszłym roku. Sklep przerzucił sprawę na gwarancję do serwisu producenta i otrzymałem odpowiedź odnośnie gwarancji (odrzucenie). Czy mogę dochodzić swoich praw (zwrotu pieniedzy lub wymiany sprzetu na nowy) jeśli dostałem odpowiedz gwarancyjną a nie jak zglaszalem na rękojmię (odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta)? dodam, że przedmiot jest już powyżej 1msc u sprzedawcy, a 2 tyg temu dostal dane adresowe do odeslania i przedmiotu w dalszym ciagu nie otrzymalem
Marcin Lasota Radca prawny (Od 2016)
Siwek, Szmit & Lasota Kancelaria Radców Prawnych
IX Wieków Kielc 16 lok. 2, 25-516 Kielce
Dzień dobry. Gwarancja nie ogranicza rękojmi więc można zastosować rękojmię.
Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.