Towar niezgodny z opisem. Rękojmia.

Pytanie z dnia 26 czerwca 2023

Zgłosiłem niezgodność zakupionego przedmiotu z opisem na rękojmię (brak deklarowanej funkcjonalnosci oraz wada fabryczna) do sklepu. Zakup dokonany w zeszłym roku. Sklep przerzucił sprawę na gwarancję do serwisu producenta i otrzymałem odpowiedź odnośnie gwarancji (odrzucenie). Czy mogę dochodzić swoich praw (zwrotu pieniedzy lub wymiany sprzetu na nowy) jeśli dostałem odpowiedz gwarancyjną a nie jak zglaszalem na rękojmię (odpowiedzialnosc sprzedawcy a nie producenta)? dodam, że przedmiot jest już powyżej 1msc u sprzedawcy, a 2 tyg temu dostal dane adresowe do odeslania i przedmiotu w dalszym ciagu nie otrzymalem

Dzień dobry. Gwarancja nie ogranicza rękojmi więc można zastosować rękojmię.

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 czerwca 2023 14:54 Zmodyfikowano dnia: 26 czerwca 2023 14:54 Obejrzało: 140 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.