Towar niezgodny z umową.

Pytanie z dnia 01 listopada 2022

Kupiłam fotelik samochodowy przez olx
Sprzedający umówił się z nami na parkingu pod sklepem aby obejrzeć fotelik. Po obejrzeniu fotelika tyle ile nam się udało było ok. Sprzedawca w opisie oraz osobiście zarzekał się że fotelik jest jak nowy, mało używany i kupił go nowego, lecz po powrocie do domu i ściągnięciu tapicerki do prania okazało się że styropian jest cały popękany i sklejony klejem aby nie było czuć przy dotyku. Napisałam do sprzedawcy że fotelik jest uszkodzony... Lecz sprzedawca powiedział że oglądaliśmy fotelik i widzieliśmy jak wygląda i skąd on ma wiedzieć że to my nie uszkodziliśmy fotelika. Co mogę zrobić? Jak starać się odzyskać pieniądze

Dzień dobry, może Pani skorzystać z przysługujących Pani uprawnień w ramach rękojmi i skierować takie roszczenie do sprzedającego. Jeżeli potrzebowałaby Pani pomocy - zapraszam. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 2 listopada 2022 11:28 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2022 11:28 Obejrzało: 256 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, zasadniczo można zacząć od wezwania do zapłaty, a następnie skierować sprawę do sądu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 listopada 2022 14:23 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2022 14:23 Obejrzało: 254 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.