Towar niezgodny z umową.
Pytanie z dnia 01 listopada 2022
Kupiłam fotelik samochodowy przez olx
Sprzedający umówił się z nami na parkingu pod sklepem aby obejrzeć fotelik. Po obejrzeniu fotelika tyle ile nam się udało było ok. Sprzedawca w opisie oraz osobiście zarzekał się że fotelik jest jak nowy, mało używany i kupił go nowego, lecz po powrocie do domu i ściągnięciu tapicerki do prania okazało się że styropian jest cały popękany i sklejony klejem aby nie było czuć przy dotyku. Napisałam do sprzedawcy że fotelik jest uszkodzony... Lecz sprzedawca powiedział że oglądaliśmy fotelik i widzieliśmy jak wygląda i skąd on ma wiedzieć że to my nie uszkodziliśmy fotelika. Co mogę zrobić? Jak starać się odzyskać pieniądze
Filip Majsterek Adwokat
Filip Majsterek Kancelaria Adwokacka
Świętojańska 43/23, 81-391 Gdynia
Dzień dobry, może Pani skorzystać z przysługujących Pani uprawnień w ramach rękojmi i skierować takie roszczenie do sprzedającego. Jeżeli potrzebowałaby Pani pomocy - zapraszam. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl
Podziękowałeś prawnikowi
Daniel Gola Radca prawny
Kancelaria Radcy Prawnego Daniel Gola
Partyzantów 17B, 32-700 Bochnia
Dzień dobry, zasadniczo można zacząć od wezwania do zapłaty, a następnie skierować sprawę do sądu.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.