Towar niezgodny z umową.

Pytanie z dnia 15 lipca 2020

Zakupiłam z odbiorem osobistym od osoby prywatnej fotel rzekomo nowy.Fotel był w kartonie,widać było folię,pokrowiec więc wydawało się, że wszystko się zgadza. Jedynie poduszkę do fotela miała dowieźć sprzedająca bo nie miała jej przy sobie w momencie sprzedaży. Po odpakowaniu w domu okazało się, że fotel jest oblany czymś (ale to udało się zetrzeć) i jest podrapany, skóra jest uszkodzona.Do tego był częściowo źle złożony. W ogłoszeniu było napisane, że fotel jest nowy i tak twierdziła sprzedająca. Poinformowałam ją o wadach fotela i zażądałam obniżenia ceny albo oddania całości. Ale ona nie chce się na to zgodzić bo twierdzi ,że ja to mogłam zrobić np przy wyciąganiu i powinnam fotel sprawdzić przy zakupie. A sama podczas zakupu zapewniała, że fotel nie był wyciągany z kartonu i nie był używany. Nie chce teraz nawet dowieźć mi poduszki tylko przesłać pocztą, na co ja nie zgadzam się bo jestem większość czasu poza miejscem zamieszkana. Co mogę w takiej sytuacji zrobić ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.