towar niezgodny z umową,reklamacja
Pytanie z dnia 07 lutego 2019
Zamowilam naroznik zaplacilam całość gotówką po miesiącu przysłali inny odcień nie grafitowy tylko jasny szary co mogę zrobić bo nie chcą uwzględnić reklamacji
Agnieszka Kwapień Adwokat (Od 2010)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Agnieszka Kwapień
Tadeusza Kościuszki 56/2, 40-047 Katowice
Dzień dobry Pani, proszę złożyć pisemną reklamację, że dostarczony narożnik jest niezgodny z zamówieniem (art. 556(1) § 1 pkt. 1 Kodeksu cywilnego) i żądać jego wymiany na grafitowy. W razie odmowy, proszę pisemnie odstąpić od umowy i zażądać zwrotu ceny.
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.