towar niezgodny z umową,reklamacja

Pytanie z dnia 07 lutego 2019

Zamowilam naroznik zaplacilam całość gotówką po miesiącu przysłali inny odcień nie grafitowy tylko jasny szary co mogę zrobić bo nie chcą uwzględnić reklamacji

Dzień dobry Pani, proszę złożyć pisemną reklamację, że dostarczony narożnik jest niezgodny z zamówieniem (art. 556(1) § 1 pkt. 1 Kodeksu cywilnego) i żądać jego wymiany na grafitowy. W razie odmowy, proszę pisemnie odstąpić od umowy i zażądać zwrotu ceny.

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 lutego 2019 08:08 Zmodyfikowano dnia: 21 lutego 2019 18:43 Obejrzało: 317 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.