Towar uszkodzony w trakcie transportu. Reklamacja.

Pytanie z dnia 28 maja 2020

Dzień dobry. Zakupiłam poprzez allegro misę i dzban gliniany.Zewnetrznie przesyłka była dobrze zabezpieczona.Jednak po otwarciu okazało się,że dzban jest uszkodzony. Sprzedawca wymianę dzbanu uzależnia od reklamacji złożonej przez niego u przewożnika. Ewentualnie może wymienić ale ja mam pokryć koszty wysyłki.Czy ma rację?

Nie, może się Pani domagać towaru wolnego od wad niezależnie od reklamacji sprzedawcy

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 maja 2020 21:21 Zmodyfikowano dnia: 28 maja 2020 21:21 Obejrzało: 284 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.