Towar uszkodzony w trakcie transportu. Reklamacja.
Pytanie z dnia 28 maja 2020
Dzień dobry. Zakupiłam poprzez allegro misę i dzban gliniany.Zewnetrznie przesyłka była dobrze zabezpieczona.Jednak po otwarciu okazało się,że dzban jest uszkodzony. Sprzedawca wymianę dzbanu uzależnia od reklamacji złożonej przez niego u przewożnika. Ewentualnie może wymienić ale ja mam pokryć koszty wysyłki.Czy ma rację?
Michał Bukowski Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Michał Bukowski
Al. IX Wieków Kielc 6/34, 25 - 516 Kielce
Nie, może się Pani domagać towaru wolnego od wad niezależnie od reklamacji sprzedawcy
Podziękowałeś prawnikowi
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.