towar uszkodzony w transporcie a zwrot pieniędzy

Pytanie z dnia 31 maja 2019

Witam. Mam spór z kupującym, który otrzymał uszkodzony rower w transporcie (wysyłka przez pocztę polską). Otóż przy odbiorze paczki nie sprawdził zawartości, przez co nie został spisany protokół szkody, teraz już nie ma takiej możliwości. Nie mniej jednak biorę odpowiedzialność na siebie mimo to że rower był bezpiecznie zapakowany. Zaproponowałem kupującemu zwrot kosztów naprawy (uszkodzona karbonowa rama), ale on nie chce skorzystać z mojej propozycji i chce zwrócić rower. Czy w takim przypadku muszę przyjąć zwrot, czy mogę przystać na swoim i zwrócić za naprawę? Ps. Jestem osobą prywatną, nie prowadzę działalności gospodarczej

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.