towar uszkodzony w transporcie a zwrot pieniędzy
Pytanie z dnia 31 maja 2019
Witam. Mam spór z kupującym, który otrzymał uszkodzony rower w transporcie (wysyłka przez pocztę polską). Otóż przy odbiorze paczki nie sprawdził zawartości, przez co nie został spisany protokół szkody, teraz już nie ma takiej możliwości. Nie mniej jednak biorę odpowiedzialność na siebie mimo to że rower był bezpiecznie zapakowany. Zaproponowałem kupującemu zwrot kosztów naprawy (uszkodzona karbonowa rama), ale on nie chce skorzystać z mojej propozycji i chce zwrócić rower. Czy w takim przypadku muszę przyjąć zwrot, czy mogę przystać na swoim i zwrócić za naprawę? Ps. Jestem osobą prywatną, nie prowadzę działalności gospodarczej
Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników
Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.